woensdag 30 maart 2016

Rood met groen


Hallo blogvolgers,

Vandaag helaas mijn laatste kaart voor Colourstock.




Hiervoor heb ik een van mijn favoriete afdrukjes van Sherri Baldy gekozen.
Deze keer ben ik bij het inkleuren met mijn Copic markers uitgegaan van het design papier. Dat vind ik vaak fijn, zo heb je een goede leidraad bij het kiezen van je kleuren. Dat werkt erg prettig.


Bij deze schattige dame heb ik de volgende Copic kleuren gebruikt;

Huid; E 21 - 11 - 01 - 00 - 000 - 0000 en R 02 voor de wangen, R 24 - 22 voor de lippen.
Haren: E 99 - YR 27 - 23 - 21 - 20
Hoed, jas en sokken: YG 99 - 97 - 95 - 93 - 91
Pak en band om de hoed; R 24 - 22 - 21
Schoenen: W 6 - 4 - 1 - 00
Bloemblaadjes op de hoed: G 85 - 82
Bloem: R 81 - 56 - 59
Strikjes: FRV 1


Voor deze kaart heb ik een speciale mal gekozen, omdat mijn afbeelding hierop goed tot zijn recht komt. De gekleurde afdruk heb ik uit geknipt en er een klein wit randje om laten zitten, vaak geeft dat net iets meer effect. Het design papier komt uit een blokje, zo heb je een perfecte combi in dezelfde kleur. Deze kaart leent zich goed om met verschillende tekst-stempels te werken. Verder nog een mooie stans op de achtergrond, bloemen, parels en een strikje.
Zo dat was de uitleg van mijn laatste kaart.

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mij op dit blog en de reacties hierop.
In de toekomst ga ik verder met mijn grote "passie" kleuren met Copic Markers en Pan Pastel.
Als altijd eindig ik met kleurige groetjes,   
Mieke.


1 opmerking: