woensdag 30 september 2015

In de ban van paars 30/9

In de ban van paars


Wat is het toch heerlijk dat ik iedere maand tweemaal een kaart mag maken voor dit blog.
Colourstock heeft erg fijne kleurmiddelen o.a. Copic Marker en natuurlijk PanPastel.
Het fijne hiervan is dat je beide kleurmiddelen gemakkelijk kunt combineren.
Zeker als je een echte kleurfanaat bent is het moeilijk kiezen tussen beide producten en ben ik erg blij dat ik van beide de gehele collectie in mijn bezit heb.
Maar nu naar mijn kaart, deze keer eenvoudig maar wel erg leuk om te maken.


De achtergrond is gemaakt met PanPastel en helemaal in het paars gehouden.
de gebruikte kleuren zijn :
470.8 - Violet tint
470.5 - Violet
470.3 - Violet Shade
Zo zie je dat je met weinig kleuren ook een leuke achtergrond kunt maken.


Voor de huid de kleuren: E11 - 01 - 00 - 000 - 0000 en R 21


Het mooie blad is gekleurd met de volgende markers : E87 - 84 YG 99 - 97 - 91
voor de regendruppels gebruikte ik : B 41 - 000



De haren mochten best wat pittig zijn en daarom de kleuren: E 37- 99 -YR 18 - 14 - Y 11


Voor de kleding en schoenen : RV 95 - 91
het bovenstuk van haar pakje met : BV 13 - 02 en B 63 - 60
tenslotte de broek : BG 5 - 2 - 1 - 000


Als laatste bij deze dame de vleugels met YG 01 -0000.



Ik heb trouwens eerst de stempel op papier gezet deze met maskeerpapier afgedekt en toen pas de achtergrond gemaakt.
Tenslotte een tekst gestempeld, nog wat parels toegevoegd en klaar is de kaart.
Hopelijkvinden jullie kleuren net zo leuk als ik en daarom,
kleurige groetjes van Mieke.


2 opmerkingen: